Donatii

V-ati intrebat vreodata de ce trackerele cer donatii?
Sunt multi care cred ca banii pe donatii sunt folositi in interes personal, dar nu e chiar asa. Ca sa mentii un tracker mediu la suprafata ai nevoie de cel putin 60 usd. Un tracker ca al nostru la nivel mare trebuie de cel putin 5 ori.
Orice site are nevoie de un domeniu si un server, aceste lucruri nu sunt ieftine sau free. Deobicei trackerele se inchid pentru ca nu au donatii, sunt oameni care investesc timp si bani pentru a face filesharing cu altii, dar cand vad ca nu-si scot nici macar minimum, cea mai simpla solutie e sa renunte. Nu ma refer aici la trackere kinderiste sau aparute peste noapte, ma refer la cele construite de un staff cu experienta si de admini capabili.

Poate iti pui intrebarea: De ce ar trebui sa donez eu, sunt altii cu bani care vor dona?
Problema e ca majoritatea gandesc asa, sa-l lase pe cel de langa sa doneze si astfel nimeni nu doneaza nimic

Gandeste cati bani ai salvat, daca ar fi sa fi cumparat toate lucrurile ce au aparut magic pe tracker?

Sustineti artistii: Mergeti la concerte
Sustineti trackerele: Donati

Daca doresti sa ne sustii, te rugam sa donezi la aceasta pagina: http://www.myxz.org/xvip.php . Multumim pentru suport tuturor. Asa ne ajutati sa ne mentinem si sa va oferim cat mai multe torente de calitate.

Translate:

Donations

Have you ever wondered why the sky trackers donations?
There are many who believe that money donations are used for personal purposes, but not so. To maintain an average surface tracker you need at least $ 60. A tracker like ours at sea must be at least 5 times.
Every website needs a domain and a server, these things are not cheap or free. Usually trackers are closed because they have no donations, people who invest time and money to make filesharing with others, but when I see that not even minimum and Scotland, the simplest solution is to quit. I am not referring here to kinderiste trackers or appeared overnight, I mean the ones built by a staff experienced and capable admins.

Can you ask the question: Why should I donate are others who donate money?
The problem is that most do just to let the next one to donate and so nobody donates nothing

Think how much money you saved, you would have bought everything that occurred tracker magic?

Support the artists: Go to concerts
Sustain trackers: Donati

If you wish to support us, please donate to this page: http://www.myxz.org/xvip.php. Thank you for all the support. So help us maintain and offer as many torrents of quality.