Hey alle
Lige en hurtig opdatering på vores notifikations system...

I stedet for at have en ophobning af grå bjælker under din menu bar, har vi nu flyttet disse til højre! Nogle bemærkede vi havde nogle problemer med hensyn til ISAF-advarsler, som nu løst.
Dette er en del af en ekstra advarselssystem, der fortæller dig, når du har torrents, der har mindre end 3 dage tilbage, før de tæller som et Hit and Run.

Jeg er klar over, at nogle af jer kan klage over det nye system, fordi du bruger vores hjemmeside på mobilen. Jeg kan forsikre jer om, at det nye system er mobil-klar, og bare har brug for en opdatering til vores stylesheet til at fungere. Dette vil ske, når vi officelt understøtter mobiler i fremtiden.

Translate

Hey all
Just a quick update on our notification system ... Instead of having an accumulation of gray bars in your menu bar, we have now moved them to the right! Some noticed we had some problems with regard to ISAF warnings, now solved. This is part of an additional warning system that tells you when you have torrents that have less than three days left before the count as a hit and Run. I am aware that some of you can complain about the new system, because you use our site on mobile. I can assure you that the new system is mobile-ready and just need an update to our stylesheet to function. This will happen when we officially supports phones in the future.