Drodzy Użytkownicy DS

Mamy dla Was trzy wiadomości, złą i dwie dobre.
- Dobra to ta że od dziś rana naliczanie uploadu i punktów Bonus działa poprawnie - znaleźliśmy wreszcie przyczynę błędnego naliczania, co wpływało na Wasz upload , ilość punktów jak i listę H&R.
- Zła to ta że system nie jest w stanie dodać i naliczyć Wam straconych profitów, nie działa wstecz.
- Druga dobra wiadomość jest taka że myślimy jak wam wynagrodzić przeżyte stresy i utracone profity. Już wkrótce podejmiemy decyzję co i jak.

Dane od dziś rana są naliczane poprawnie, ale dopiero od dziś rana. Prosimy nie pisać na Helpdesk że coś kiedyś pobrałem i mi nie naliczyło. Wiemy że to nasza wina , ale prosimy o wyrozumiałość. Dążymy do lepszego a droga jest ' ciernista ' Tak jak wspomniałem - myślimy nad wynagrodzeniem Wam poniesionych strat.
Dear Members DS

We have three messages for you, bad and two good.
- Okay this is that since this morning counting upload and bonus points work properly - we finally found the cause of an incorrect calculation, which resulted in your upload, number of points and a list of H & R.
- The bad is that the system is not able to add and charge you lost profits, not retroactive.
- The other good news is that we think of as a reward you lived stress and lost profits. Soon we will decide what and how.

Data from this morning are calculated correctly, but only since this morning. Please do not write to Helpdesk once I downloaded something and did not had calculated. We know that it's our fault, but please bear with us. We strive to improve the way the 'thorny' As I said - you think the salary losses.